- Milli Teknoloji Kulüpler Birliği Etkinliği (Tübitak)
- Yeteneğe Dayalı Dijital Dönüşüm (Bezmialem Vakıf Üniv.)
- Ordu Üniversitesi - İŞKUR Gençlik Programı Kura Sonuçları
- Yeşil Kampüs Festivali (T.C. Çevre, Şehircilik ve İklim Değişikliği Bakanlığı)
- 2024-2025 Rektörlük Kupası Halı Saha Futbol Turnuvası Fikstürü
- Kalite Güvence Sistemi Geri Bildirim QR Kodu
Ordu Üniversitesi - İŞKUR Gençlik Programı Kura Sonuçları
İŞKUR Gençlik Programı kapsamında Üniversitemize ayrılan 557 kişilik kontenjan için kura çekim işlemleri, 03.03.2025 tarihinde Üniversitemiz Rektörlük Binasında saat:11.00 Ordu 9. Noter huzurunda gerçekleştirilmiştir.
Kura Sonuçları aşağıda yer almaktadır:
6160 - Fatsa Deniz Bilimleri Fakültesi ve Fatsa Meslek Yüksekokulu İçin Tıklayınız (55 Kişi)
6161 - İkizce Meslek Yüksekokulu İçin Tıklayınız (22 Kişi)
6163 - Ulubey Meslek Yüksekokulu İçin Tıklayınız (25 Kişi)
Kura Sonucu Hak Kazananlardan İstenen Belgeler
- Katılımcı Taahhütnamesi indirmek için Tıklayınız
- Başvuru Formu indirmek için Tıklayınız.
- Öğrenci Belgesi (E-Devlet)
- Türkiye Cumhuriyeti Kimlik Kartı Fotokopisi
- Aynı Hanede İkamet Eden Kişi Belgesi (Yurtta kalıp ikametini yurtta gösterenler bu belgeden muaftır) (E-Devlet)
- Öğrencinin Tarihçeli yerleşim yeri (İkametgâh) ve diğer adres belgesi (E-Devlet)
- Adli Sicil Kaydı (E-Devlet)
- Öğrencinin ve aynı hanede ikamet eden 18 yaş üstü her bireyin SGK Tescil ve Hizmet Dökümü Belgesi (Yurtta kalıp ikametini yurtta gösterenler, sadece kendisine ait SGK Tescil ve Hizmet Dökümünü beyan edecektir) (Tüm SGK Hizmet Dökümü seçilecektir) (E-Devlet Üzerinden Barkodlu)
- Hane Gelir Beyanı aynı adreste ikamet eden 18 yaş üstü bireylere ait en yakın tarihli gelir durumunu gösteren belgeler (Maaş Bordrosu veya serbest meslek erbabına ait serbest meslek kazancını gösteren en son gelir getirici belge, vb.) (Yurtta kalıp ikametini yurtta gösterenler hane gelir beyanından muaftır)
- Sağlık Raporu (Çalışmaya engel bir durum olmadığına dair sağlık beyanı, aile hekiminden/sağlık kuruluşundan alınacaktır)
- Öğrenciye Ait Banka IBAN Numarasını Gösterir Belge
Not:
1- Aynı adreste ikamet edenlerin gelir getirici bir işte çalışanlara ait maaş bordrosu veya serbest meslek erbabına ait serbest meslek kazancını gösteren en son gelir getirici belge. (657 sayılı devlet kanuna tabi olanlar e-devlet kapısı üzerinden borkodlu bodrolarını, işçiler işyeri onaylı bodrolarını, diğer gelir sahipleri ise muhasebe birimince onaylı yıllık gelir beyannamesini vereceklerdir. ) (Adres kayıt sistemine göre yerleşim yeri yurt olanlar ile 6284 sayılı ailenin korunması ve kadına şiddetin önlenmesine dair kanun kapsamında kimlik bilgileri gizlenenler için hane gelir şartı aranmaz.)
2- Başvuru evraklarının teslimi sonrası öğrencilerin gerekli şartları taşıyıp taşımadığı kontrol edilecektir. Gerekli şartları taşımadığı tespit edilen öğrencilerin başvuruları kabul edilmeyecektir.
3- E- Devletten alınacak belgeler barkodlu belge oluştur, seçeneği ile alınacaktır.
Evrak Teslim Tarihleri : 06-10 Mart 2025 tarihleri arası Saat: 08.00 – 17.00 (mesai saatleri) arası olacaktır.
Altınordu İlçesinde bulunan Fakülte, Yüksekokul, Enstitüler İle Meslek Yüksekokullarında öğrenim gören öğrenciler, Ordu Üniversitesi Rektörlüğü Sağlık, Kültür ve Spor Daire Başkanlığına belgelerini teslim edeceklerdir.
Altınordu İlçesi dışında bulunan öğrenciler (Ünye İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi, Ünye Meslek Yüksekokulu, Fatsa Deniz Bilimleri Fakültesi, Ulubey Meslek Yüksekokulu, Fatsa Meslek Yüksekokulu, İkizce Meslek Yüksekokulu, Mesudiye Meslek Yüksekokulu, Akkuş Meslek Yüksekokulu, Aybastı Meslek Yüksekokulu, Gölköy Meslek Yüksekokulu) öğrenim gördükleri birime belgelerini teslim edeceklerdir.